استاندار يزد: در سال اتحاد و انسجام، براي پيشبرد اهداف نظام همدل شويم يزد ،


استاندار يزد گفت: در سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي براي پيشبرد اهداف نظام اسلامي همدل شويم.

به‌گزارش ايرنا ، ابوالقاسم عاصي روز سه‌شنبه در مصاحبه مطبوعاتي خود با خبرنگاران اين استان‌افزود:اتحادوانسجام به معني پركردن ظرفيتها و پوشاندن خلاء دستگاههاست تا با هماهنگي به نقطه مطلوب و خواست اصلي دست يابيم.

وي اضافه كرد: بايد با همت و تلاش مضاعف و به دور از شعار، مجموعه نظام را به اهداف ترسيم شده انقلاب اسلامي نزديك كرد.

استاندار يزد،با اشاره به مصوبات استاني هيات دولت اظهار داشت: سال ‪۸۶‬ بايد همراه‌باوفاق ملي به سال كار سرسختانه براي خدمت بيشتر به مردم تبديل شود تا ثمره آن اجراي اين مصوبات در مناطق بخصوص محروم باشد.

عاصي در ادامه سخنانش، دستاوردهاي اصولي سفرهاي استاني هيات دولت را از مصوبات آن مهم تردانست و گفت: رسالت آگاه‌سازي جامعه از اين ره‌آورد برعهده مطبوعات است.

وي، اطلاع رساني روشن و صادقانه را نوعي كمك به تقويت روحيه مردم خواند و اضافه كرد: نبوداطلاع رساني صحيح به مردم بي‌انصافي و ظلم به خدمتگزاران و جامعه خواهد بود.

استاندار يزد در بخش ديگري، با گراميداشت هفته معلم اظهار داشت : همه جامعه به نوعي دست پروده معلمين هستند كه با رجوع به خود ، اداي احترام به‌اين قشر از جامعه رابايدبعنوان فرهنگ ديني و ملي همچنان باقي نگهدارند.

عاصي همچنين با اشاره به هفته كار و كارگر اضافه كرد: كارگران به عنوان بال دوم تعالي جامعه‌كه دانش در قسمت ديگر آن است همواره‌مورد تكريم هستند.

وي، دو جريان كار و دانش را در معارف ديني و جوامع بشري همواره در كنار يكديگر عنوان كرد و گفت: تقارن دو مناسبت، يادآور پيوستگي و پيشتازي آنها در حركت رو به جلو براي رسيدن به اهداف جامعه اسلامي است.

در نخستين نشست مطبوعاتي سال جديد استاندار يزد كه به همت روابط عمومي استانداري و خانه مطبوعات برگزار شد،وي به همراه معاونين سياسي امنيتي عمراني ، برنامه‌ريزي و اداري مالي همچنين‌رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

يزدفردا -ايرنا ‬

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا